Aktualności
Informujemy, że 15 lutego 2024 r. zostanie wymieniona pieczęć służąca do podpisywania dokumentów
Profilem Zaufanym. Operacja nie powinna mieć wpływu na działanie procesów.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.
Wkrótce dotrze do Ciebie lub już dotarł SMS z informacją, by przedłużyć ważność profilu przed 31 października 2023 roku. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić i na jakiej podstawie prawnej wysyłamy SMS. więcej
Jeśli po zalogowaniu się na swój profil zaufany w polu Sposób utworzenia/przedłużenia widzisz informację „Profil zaufany przedłużony automatycznie na czas pandemii”, to Twój profil zostanie unieważniony 31 października 2023 roku, nawet jeśli widzisz inną datę wygaśnięcia profilu. Ważność profilu możesz przedłużyć samodzielnie online.
Aby przedłużyć ważność profilu online:
1. Zaloguj się na stronie pz.gov.pl
2. W prawym górnym rogu zobaczysz swoje dane i niebieską strzałkę. Rozwiń menu pod strzałką i wybierz Profil zaufany.
3. W Szczegółach profilu wybierz Przedłuż ważność lub zmień dane, a następnie Dalej.
4. Zobaczysz okno ze swoimi danymi kontaktowymi. Potwierdź je lub edytuj, jeśli się zmieniły.
5. Otrzymasz SMS i e-mail z kodami autoryzacyjnym. Wpisz je w odpowiednie pola i wybierz Dalej.
Jeśli kody są prawidłowe, zobaczysz potwierdzenie przedłużenia ważności profilu zaufanego o 3 lata. Otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem.
Zanim się wylogujesz, wejdź w Szczegóły profilu i w sekcji Dane użytkownika znajdź Nazwę użytkownika. Zapamiętaj ją, ponieważ przyda Ci się podczas kolejnego logowania.
Jeśli logujesz się do profilu zaufanego bankowością elektroniczną, to po przedłużeniu ważności profilu zniknie jego powiązanie z kontem bankowym. Do profilu zaufanego zalogujesz się tylko nazwą użytkownika lub adresem e-mail, a metoda autoryzacji logowania do profilu zmieni się na SMS z kodem lub push w aplikacji mObywatel, jeśli ta metoda była wcześniej używana. Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania, z Pytań i odpowiedzi dowiesz się, jak je odzyskać.
Aby ponownie logować się do profilu zaufanego danymi konta bankowego, zaloguj się do swojego profilu zaufanego za pomocą nazwy użytkownika lub adresu e-mail oraz hasła, a następnie zmień dostawcę tożsamości na bank. Szczegóły znajdziesz w Pytaniach i odpowiedziach.
Podstawa prawna:
Podstawą prawną do wysłania SMS jest art. 15b ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz.57, z późń. zm.). W SMS-ie Minister Cyfryzacji na podstawie art. 20aa ww. ustawy informuje o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ważności profilu zaufanego.
Podczas pandemii ważność profilu została wydłużona automatycznie na podstawie art. 100 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568, z późń. zm.).
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego z dnia 14 czerwca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1118) od 1 lipca nie obowiązuje w Polsce stan zagrożenia epidemicznego i profile zaufane, którym wydłużono ważność automatycznie, stracą ją po 31 października 2023 roku.
Pytania i odpowiedzi
Nie pamiętam swojej nazwy użytkownika. Co mam zrobić?
Na stronie logowania do profilu zaufanego wybierz Nie pamiętam nazwy użytkownika. Następnie wpisz swój adres e-mail powiązany z profilem zaufanym. Jeśli ten adres jest zarejestrowany w systemie, otrzymasz wiadomość z przypomnieniem nazwy. Otwórz e-mail i użyj nazwy użytkownika do zalogowania się do profilu zaufanego.
Nie pamiętam swojego hasła. Co mam zrobić?
Na stronie logowania do profilu zaufanego wybierz Nie pamiętam hasła. Zobaczysz okno Zmień hasło. Wpisz swoją nazwę użytkownika i numer PESEL. Jeśli dane są poprawne, na adres e-mail powiązany z kontem profilu zaufanego otrzymasz wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij w niego, a na stronie, którą zobaczysz, wpisz nowe hasło i je potwierdź. Pamiętaj, że nowe hasło nie może być takie samo jak dotychczasowe. Wybierz Zapisz i potwierdź zmianę hasła w aplikacji mObywatel lub za pomocą kodu autoryzacyjnego z SMS-a wysłanego na numer telefonu podany przez Ciebie podczas zakładania profilu zaufanego.
Po przedłużeniu ważności profilu nie mogę się logować za pomocą bankowości elektronicznej. Jak to zmienić?
Zaloguj się do profilu zaufanego za pomocą nazwy użytkownika lub hasła. W Szczegółach profilu wybierz Zmień dostawcę tożsamości na bank. Zobaczysz nowe okno. Kliknij w strzałkę w polu Metoda autoryzacji i znajdź na liście swój bank. Wybierz Zmień dostawcę tożsamości. Przeniesiemy Cię na stronę logowania wybranego banku. Zaloguj się do niego i potwierdź przekazanie swoich danych. Po autoryzacji wrócisz na stronę profilu zaufanego i zobaczysz formularz ze swoimi danymi. Wybierz Potwierdź dane i ponownie zaloguj się do swojego banku. Potwierdź operację przekazania danych za pomocą metody autoryzacji wykorzystywanej przez Twój bank. Gdy to zrobisz, wrócisz na stronę profilu zaufanego, gdzie zobaczysz potwierdzenie zmiany dostawcy tożsamości na bank. Od teraz możesz logować się do profilu zaufanego za pomocą swoich danych do konta w banku.
Jak sprawdzić, czy mój profil zaufany wygaśnie 31 października 2023 roku?
Zaloguj się na pz.gov.pl i wejdź w Szczegóły profilu. Jeśli w sekcji Sposób utworzenia/przedłużenia widzisz informację „Profil zaufany przedłużony automatycznie na czas pandemii”, oznacza to, że Twój profil zostanie unieważniony 31 października 2023 roku, nawet jeśli widzisz inną datę wygaśnięcia.
Mój profil zaufany wygasł. Co mam zrobić?
Jeśli Twój profil zaufany wygasł, złóż wniosek o nowy. Aby to zrobić, zaloguj się do konta profilu zaufanego, wybierz Mój profil zaufany, a następnie Załóż nowy profil zaufany. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć profil i dalej postępuj zgodnie z komunikatami.
Jeśli nie możesz zalogować się do konta profilu zaufanego, wejdź na stronę pz.gov.pl i uzyskaj nowy profil zaufany w wybrany przez Ciebie sposób.
Systemy zintegrowane, które weryfikują odpowiedź z serwerów PZ powinny zaktualizować truststore po
swojej stronie. Certyfikaty z kluczem publicznym udostępniliśmy na stronie https://pz.gov.pl/pz/help >
Integratorzy > Certyfikat z kluczem publicznym do weryfikacji odpowiedzi z serwera PZ plik
PZ_WS_1 (dla usług sieciowych PZ).
informujemy, że 24.11.2022 w systemie login.gov.pl, planowane jest wyłączenie starszych algorytmów wykorzystywanych do szyfrowania połączeń SSL. Wyłączane protokoły to w szczególności TLS 1.0 i TLS 1.1. Zmiana została zaimplementowana na środowisku integracyjnym. Proszę o weryfikację gotowości Państwa systemów zintegrowanych z ww. systemem. więcej
Mając na uwadze, iż zgodnie z Ustawą o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej oraz niektórych innych ustaw, integracja z Węzłem Krajowym wszystkich systemów teleinformatycznych podmiotów publicznych, w których jest możliwe uwierzytelnianie z wykorzystaniem profilu zaufanego powinno nastąpić do dnia 1 stycznia 2020 r. (pozostałych systemów nie później niż do dnia 1 stycznia 2022 r.), przypominamy aby podmioty niedostosowane podjęły pilne prace mające na celu integrację posiadanych systemów z Węzłem Krajowym. Dokumentacja integracyjna dostępna jest na stronie BIP pod adresem: https://mc.bip.gov.pl/interoperacyjnosc-mc/wezel-krajowy/wezel-krajowy-dokumentacja-dotyczaca-integracji-z-wezlem-krajowym.html.
Lista wszystkich systemów integrujących się z systemem login.gov.pl znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/login/gdzie-skorzystac2
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań dotyczących powyższej informacji, zachęcam
do nawiązania współpracy z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00.
- Adres e-mail: login-pomoc@coi.gov.pl.
Certyfikaty WS dla login.gov.pl oraz pz.gov.pl z kluczami publicznymi udostępniliśmy na stronie https://pz.gov.pl/pz/help > Integratorzy > Certyfikaty z kluczami publicznymi WS dla login.gov.pl oraz pz.gov.pl plik „certyfikaty_WS.zip”
Wymiana certyfikatów odbędzie się 01.09.2022 o godzinie 22:00.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań dotyczących powyższej informacji, zachęcamy do nawiązania współpracy z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00.
- Adres e-mail: login-pomoc@coi.gov.pl.
Systemy zintegrowane, które weryfikują odpowiedź z serwerów PZ powinny zaktualizować trustore po
swojej stronie. Certyfikaty z kluczem publicznym udostępniliśmy na stronie https://pz.gov.pl/pz/help >
Integratorzy > Certyfikat z kluczem publicznym do weryfikacji odpowiedzi z serwera PZ plik
PZ_WS_1 (dla usług sieciowych PZ).
WAŻNE: jeżeli złożysz wniosek o nowy dowód osobisty przed 7 listopada 2021 r., otrzymasz dowód osobisty starego wzoru bez odcisków palców w warstwie elektronicznej.
27 lipca 2021 r. została wyłączona możliwość składania online wniosków o dowód osobisty. Od niedzieli 7 listopada 2021 r. będzie można składać wnioski online ale tylko dla dzieci do 12. roku życia.
WAŻNE! W piątek 5 listopada od godz. 12.00, w związku z zaplanowanymi pracami wdrożeniowymi, nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych.
Oznacza to, że tego dnia wnioski o dowód będą przyjmowane do godz. 12.00. Od godz. 12.00 do zamknięcia urzędu nie będziesz miała/miał możliwości załatwienia również pozostałych spraw dotyczących dowodu osobistego – nie odbierzesz gotowego, już spersonalizowanego dokumentu.
Dlatego nie odkładaj tych spraw na ostatnią chwilę, załatw to już dziś.
Przepraszamy za możliwe niedogodności.
Systemy zintegrowane, które weryfikują odpowiedź z serwerów PZ powinny zaktualizować trustore po
swojej stronie. Certyfikaty z kluczem publicznym udostępniliśmy na stronie https://pz.gov.pl/pz/help >
Integratorzy > Certyfikat z kluczem publicznym do weryfikacji odpowiedzi z serwera PZ plik
PZ_WS_1 (dla usług sieciowych PZ).
więcej
Właśnie zmieniamy twój tymczasowy profil zaufany w profil zaufany. W ciągu 24 godzin mogą wystąpić przerwy w dostępie do niego. W tym czasie profil nie będzie działał. Spróbuj zalogować się później.
Twój nowy profil zaufany będzie ważny dłużej – aż przez 3 lata (profil tymczasowy był ważny tylko 3 miesiące!).
Czekasz na założenie tymczasowego profilu zaufanego?
Od razu założymy ci profil zaufany. Jest on ważny dłużej – bo aż 3 lata. Tymczasowy profil zaufany był ważny tylko 3 miesiące.
Co zyskasz dzięki zmianie?
- Twój profil zaufany będzie ważny znacznie dłużej – aż 3 lata. Dopiero po 3 latach będzie wymagał przedłużenia. Kiedy będzie się zbliżał termin jego ważności – wyślemy ci o tym przypomnienie.
- Tymczasowy profil zaufany automatycznie wygasał po 3 miesiącach. Jego właściciel nie mógł go samodzielnie przedłużyć, więc musiał składać wniosek o nowy profil. Teraz samodzielnie go przedłużysz lub zmienisz w nim swoje dane.
Co teraz możesz zrobić?
- W nocy z 16 na 17 czerwca planujemy przerwę techniczną. Jeśli planujesz skorzystać z profilu zaufanego – zrób to wcześniej lub poczekaj do zakończenia prac.
- Jeśli czekasz na rozpatrzenie wniosku o tymczasowy profil zaufany – nie musisz nic robić. Kiedy założymy ci profil zaufany – wyślemy wiadomość do ciebie i zaproszenie na rozmowę wideo z urzędnikiem. Podczas rozmowy potwierdzisz swój profil zaufany.
Dlaczego wprowadzamy te zmiany?
Zobowiązuje nas do tego zmiana ustawy, która wchodzi w życie 17 czerwca 2021 roku.
Podstawa prawna: art. 20cb Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Informujemy, że 19 lutego 2021 r. został wymieniony certyfikat służący do podpisywania dokumentów
Profilem Zaufanym. Operacja nie powinna mieć wpływu na działanie procesów.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.
Uwaga, wszystkie dowody osobiste, które zostaną wydane na podstawie wniosków złożonych od 4 marca 2019 r. będą miały warstwę elektroniczną. To zmiana wymagająca technicznych prac serwisowych.
WAŻNE: jeżeli złożysz wniosek o nowy dowód osobisty przed 4 marca 2019 r., otrzymasz dowód osobisty bez warstwy elektronicznej.
więcej o Informacja dla osób wnioskujących o dowód osobistyUprzejmie informujemy że w dniu 07.09.2018 o godzinie 22:00 zostaną wymienione certyfikaty do
komunikacji systemów ePUAP oraz PZ z systemami zewnętrznymi.
Wymienione zostają
certyfikaty:
- Certyfikat z kluczem publicznym do weryfikacji odpowiedzi z serwera ePUAP (do
komunikacji inicjowanej z zewnątrz): ePUAP_WS_2
- Certyfikat z kluczem publicznym do weryfikacji odpowiedzi z serwera PZ: PZ_WS_1
Wymiana certyfikatów może powodować konieczność dostosowania systemów zewnętrznych do
komunikacji z systemami ePUAP oraz PZ.
Informacje o certyfikatach znajdują się na stronie epuap.gov.pl.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.
Informujemy, że na 24 sierpnia 2018 r. planowana jest wymiana certyfikatów służących do
podpisywania dokumentów Profilem Zaufanym. Operacja nie powinna mieć wpływu na działanie
procesów.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.
Poniżej zamieszczamy linki do materiałów pokonferencyjnych:
Zgodnie z przepisami zmienianymi wymienioną wyżej ustawą dotychczasowy podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP zostanie zastąpiony podpisem zaufanym. Jego autentyczność i integralność będzie zapewniana przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji (a nie jak obecnie pieczęci ePUAP). Art. 137 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania zakazujący stosowanie algorytmu SHA-1 przy składaniu zaawansowanych pieczęci elektronicznych będzie musiał być wtedy stosowany wprost. W związku z tym od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 15 czerwca 2018 r. integralność podpis zaufanego, który zastąpi dotychczasowy podpis potwierdzony profilem zaufanym będzie zapewniała pieczęć elektroniczna złożona z zastosowaniem algorytmu SHA-256.
Wraz ze zmianą dotyczącą składania podpisu zaufanego algorytm SHA-1 będzie także sukcesywnie wycofywany ze wszystkich innych zastosowań wymagających integracji z systemem profilu zaufanego lub z ePUAP, w tym z użycia przy nawiązywaniu połączeń z usługami wykorzystującymi standardowy mechanizm WS-Security. Wynika to z konieczności zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa usług.
Gdzie szukać szczegółowych informacji
Prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami o dostosowaniu systemów komunikujących się z systemem Profilu Zaufanego do algorytmu SHA-256.
Podajemy je w 2 instrukcjach:
- Instrukcji dla Integratora Systemu Dostawca Tożsamości,
- Instrukcji dla Integratora Profilu Zaufanego.
Jak przygotowaliśmy się na zmianę
- Do składania pieczęci elektronicznej zapewniającej autentyczność i integralność podpisu zaufanego będzie stosowany algorytm SHA-256.
- Platforma ePUAP będzie dostosowana do zmiany algorytmu.
- Usługi, które podmioty publiczne udostępniają bezpośrednio na ePUAP zostaną automatycznie dostosowane.
- Systemy aktualnie zintegrowane z Profilem Zaufanym oraz z ePUAP za pomocą mechanizmu WS-Security, w tym systemy, które automatycznie wysyłają i pobierają dane z elektronicznych skrzynek podawczych będą mogły dalej działać w oparciu o algorytm SHA-1, ale będą mogły wykorzystywać do komunikacji również algorytm SHA-256.
- Wszystkie nowe integracje będą wymagały zastosowania algorytmu SHA-256.
Dodatkowych informacji udziela Centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki.
- Zadzwoń: tel. + 48 42 253 54 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.
- Napisz e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl. W temacie wiadomości poczty elektronicznej wpisz „SHA-1”.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, art. 137.
Nowa wersja Profilu Zaufanego, która wykorzystuje algorytm SHA-256, jest dostępna na środowisku integracyjnym int.pz.gov.pl.
Gdzie szukać szczegółowych informacji
Prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami o dostosowaniu systemów komunikujących się z systemem Profilu Zaufanego do algorytmu SHA-256.
Podajemy je w 2 instrukcjach:
- Instrukcji dla Integratora Systemu Dostawca Tożsamości,
- Instrukcji dla Integratora Profilu Zaufanego.
Jak przygotowaliśmy się na zmianę
- Platforma ePUAP będzie dostosowana do zmiany algorytmu.
- Usługi, które podmioty publiczne udostępniają bezpośrednio na ePUAP, zostaną automatycznie dostosowane.
- Systemy – aktualnie zintegrowane z elektronicznymi skrzynkami podawczymi na ePUAP – które automatycznie wysyłają i pobierają dane z tych skrzynek, nadal będą działać.
- Wszystkie nowe integracje będą wymagały zastosowania algorytmu SHA-256.
Dodatkowych informacji udziela Centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki.
- Zadzwoń: tel. + 48 42 253 54 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.
- Napisz e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl. W temacie wiadomości poczty elektronicznej wpisz „SHA-1”.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, art. 137.
Następnego dnia funkcja zostanie wyłączona. Dalsze korzystanie z profilu będzie możliwe tylko
za pomocą haseł przesyłanych za pomocą SMS. Dotyczy to wszystkich użytkowników - osób
fizycznych oraz pracowników administracji publicznej wykorzystujących profil do celów
służbowych.
Jeśli korzystasz z haseł wysyłanych na email, zamień je na SMS - w tym celu:
1. wejdź na swoje konto się w serwisie pz.gov.pl,
2. wybierz z menu bocznego „Mój profil zaufany”, a następnie opcję „Przedłuż ważność”
3. podaj numer telefonu komórkowego
Jeśli nie uda Ci się podać numeru telefonu dla haseł jednorazowych SMS od 8 kwietnia 2017 r.
Twój Profil Zaufany nie zniknie, ale będziesz musiał udać się do punktu potwierdzającego
Profil Zaufany ePUAP, by móc z niego normalnie korzystać. Pamiętaj, że nadal będziesz mógł
korzystać z profilu zaufanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
---
Podstawa prawna: § 8 ust. 3 w związku z § 21 ust. 1 rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z
dnia 5 października 2016 r. w sprawie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1633).
Sprawdź listę zagranicznych operatorów GSM (XLS, 73 KB) - link otworzy się w nowym oknie dostarczających SMS-y.
Informujemy, że 1 stycznia, w godzinach 20:00 - 20:30 system ePUAP (epuap.gov.pl) oraz Profil
Zaufany (pz.gov.pl) będą niedostępne.
Niedostępność usługi spowodowana jest aktualizacją systemu.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Informujemy, że w dniu 2 stycznia po godzinie 22:00 nastąpi wymiana certyfikatu SSL dla
domeny pz.gov.pl.
Nowy certyfikat SSL z kluczem publicznym jest dostępny na stronie pz.gov.pl w zakładce POMOC
> Integratorzy.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.
Jako pierwsi z takiej możliwości mogą skorzystać klienci PKO BP. Wystarczy, że zalogują się
na swoje konto i wypełnią krótki formularz (bank nie będzie przechowywał zawartych w nim
informacji). Usługa jest bezpłatna.
To duże ułatwienie, bo konieczność wizyty w urzędzie była główną barierą, która zniechęcała
obywateli do zakładania PZ. Sukcesywnie do sytemu będą dołączać inne banki, a także firmy
telekomunikacyjne.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Service Desk Centralnego Ośrodka Informatyki:
Telefon: + 48 (42) 253 54 50
Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl - nasz pracownik odpowie na twoje pytania drogą
elektroniczną.