Dane kontaktowe do centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki

Zachęcamy do kontaktu z centrum pomocy, gdzie można zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem usługi Profil Zaufany.

Wybierz formę kontaktu z Service Desk:

  • Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
  • Adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
  • Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:

    1. Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu)
    2. Temat widomości: Profil Zaufany
    3. Login Użytkownika: np.: „Użytkownik_pz”
    4. Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję
    5. Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe
    6. Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę
    7. Miejsce wystąpienia błędu lub szczegółowy opis zagadnienia np.: po kliknięciu „Zaloguj”> przejście do „Profil Zaufany” > następnie „Wyszukiwanie Wniosków” > (dalszy opis zagadnienia)
    8. Widok ekranu z błędem (Print Screen)
    9. Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu wiadomości e-mail