Dane kontaktowe do centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki
Zachęcamy do kontaktu z centrum pomocy, gdzie można zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem usługi Profil Zaufany.
Wybierz formę kontaktu z Service Desk:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail:
pz-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:
- Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu)
- Temat wiadomości: Profil Zaufany
- Login Użytkownika: np.: „Użytkownik_pz”
- Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję
- Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe
- Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę
- Miejsce wystąpienia błędu lub szczegółowy opis zagadnienia np.: po kliknięciu „Zaloguj”> przejście do „Profil Zaufany” > następnie „Wyszukiwanie Wniosków” > (dalszy opis zagadnienia)
- Widok ekranu z błędem (Print Screen)
- Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu wiadomości e-mail